O houbách

Diskuse a galerie

 

Seřazení podle vláken | Seřadit podle času | Pouze vlákna | Doporučené

Zobrazit celou diskusi

Na špacíru s osadníkem a Pepinem, 26.03.2016 13:15, léto, (O přírodě)

Myslel jsem, že se tady jeden nehoubovej příspěvek nějak ztratí, ale když se kouknu dolů, abych to neschytal.
Přijal jsem osadovu pozvánku na fotografování konikleců a dobře jsem udělal. Dám pár obrázků z mimořádně zdařilé akce.

Re: Na špacíru s osadníkem a Pepinem, 26.03.2016 13:15, léto, (O přírodě)

Radek byl celou dobu o krok napřed. Chystal a čistil okolí objektů popřípadě hledal nejlepší kusy.







Re: Na špacíru s osadníkem a Pepinem, 26.03.2016 13:15, léto, (O přírodě)

Přivítal mě slovy "Doufám, že nebudeš zklamanej. Letos to za moc nestojí. Je to bída." To si nemyslím, i když z vyprávění vím, že poslední roky to slabší je, ale zklamanej jsem nebyl vůbec.
Tenhle trs už Radek dával, ale když dva dělají totéž...

Re: Na špacíru s osadníkem a Pepinem, 26.03.2016 13:15, léto, (O přírodě)

Hlaváčky jarní jsem viděl prvně.
fotek mám mnohem víc, ale nechám je na někdy jindy.

Re: Na špacíru s osadníkem a Pepinem, 26.03.2016 13:15, léto, (O přírodě)

Věnováno samotářce.

Re: Re: Na špacíru s osadníkem a Pepinem, 26.03.2016 15:47, samotářka, (O přírodě)

Děkuji za věnování včely v konikleci.
A taky přidám obrázek.

Re: Re: Re: Na špacíru s osadníkem a Pepinem, 26.03.2016 15:52, samotářka, (O přírodě)

Letos je u nás studené jaro, samotářské druhy včel ještě nelétají. Vědí, že je důležité neprobudit se ze zimního spánku ukvapeně brzy.
A včely medonosky v tom chladnu dokážou lítat jen na krátkou vzdálenost od úlů. Je pro ně důležité, aby jim kvetly vrby hned vedle úlů.

Re: Re: Re: Na špacíru s osadníkem a Pepinem, 26.03.2016 15:56, samotářka, (O přírodě)

Mám na zahradě několik druhů včelařsky významných vrb. Po odkvětu je budu hodně seřezávat, na malou zahrádku se nevejdou velké stromy. Kdo jste z Prahy a okolí, tomu mohu větvičky na zakořenění darovat.