O houbách

Diskuse a galerie

 

Seřazení podle vláken | Seřadit podle času | Pouze vlákna | Doporučené

Zobrazit celou diskusi

Buď jsem líný nebo neumím používat určovací klíč..., 24.05.2015 17:23, Patrik(m), (O přírodě)

Proto vás požádám o určení několika rostlinek...nějaký rozrazil...?

Re: Buď jsem líný, nebo neumím používat určovací klíč..., 24.05.2015 17:28, alesjirsa(m), (O přírodě)

Rozrazil perský ?

Re: Buď jsem líný nebo neumím používat určovací klíč..., 24.05.2015 17:23, Patrik(m), (O přírodě)

Něco na hrázi rybníku...uvažoval jsem o potočnici lékařské, ale je to asi blbost...

Re: Re: Buď jsem líný, nebo neumím používat určovací klíč..., 24.05.2015 17:37, Joska(m), (O přírodě)

Neuvěřitelné, co dokážeš vyplodit. Buď jsi líný nebo...?

Re: Re: Re: Buď jsem líný nebo neumím používat určovací klíč..., 24.05.2015 17:40, Patrik(m), (O přírodě)

Nebo neumím pravopis

Re: Re: Re: Re: Buď jsem líný nebo neumím používat určovací klíč..., 24.05.2015 17:51, Zdeno(m), (O přírodě)

To se nevylučuje...

Re: Re: Re: Re: Buď jsem líný nebo neumím používat určovací klíč..., 24.05.2015 18:13, vevanek, (O přírodě)

To k smíchu vůbec není Jsem zvědavá jak jednou budeš psát bakalářskou nebo dizertační práci, pokud budeš studovat.
A to chtějí zavést tablety už pro prvňáky. Děti se nedokáží naučit ani pravopis a s tablety se nenaučí ani psát.

Re: Re: Re: Re: Re: Buď jsem líný nebo neumím používat určovací klíč..., 24.05.2015 18:17, alesjirsa(m), (O přírodě)

A proto by, myslím si, bylo možná dobré, kdyby jsme zde Patrika upozorňovali na jeho chyby a odůvodnili mu je, aby příště věděl.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Buď jsem líný nebo neumím používat určovací klíč..., 24.05.2015 18:39, Patrik(m), (O přírodě)