O houbách

Diskuse a galerie

 

Seřazení podle vláken | Seřadit podle času | Pouze vlákna | Doporučené

Změna zařazení vlákna

Nadpis





Kvíz pro pátečníky

PF 2018, 29.12.2017 16:02, chorcheee(m), (O přírodě)

Sned neurazí jedno nehoubové PFko. Daniele Procházkové, PR Biologického centra, jsem pro něj fotografoval mouchu . Dovolím si tedy věhlas BC AV ČR v.v.i. šířit i touto cestou...

A vám přeji hodně štěstí, zdraví a zajímavých nálezů v nadcházejícím roce. Jirka.

Re: PF 2018, 29.12.2017 21:15, Zdeno(m), (O přírodě)

Péefka by měla být lehce filosofická a má mít myšlenku...Tady je to splněno s nadhledem . Asi si koupím mikroskop...

Re: Re: PF 2018, 29.12.2017 23:15, chorcheee(m), (O přírodě)

Díky Zede!

Ale abych se nechlubil cizím peřím, musím reagovat. Myšlenka je Danielina. Před asi měsícem mi napsala email s prosbou o radu, jak co nejlépe nafotografovat tuto zlatou mušku, pro níž měla už vymyšleno toto, jak říkáš filozofické, uplatnění. Já se do toho ovšem vložil více, než očekávala. "Musela" přijít ke mě do laborky s mouchou, já ji pod binolupou nafotografoval a nastackoval. Nakonec jsem Danielu "donutil", aby mne uvedla jako autora fotografie.

Tvrdila, že je to v pořádku, že jsem ji ušetřil spoustu (marného) úsilí. Když vložila do PFka a poslala mi, nebyl jsem spokojen. Power point, ve kterém prezentaci dělala, vložil fotografii ve špatném rozlišení. Udělal jsem sám (namaskoval jsem pozadí a vložil jako průsvitné, takže i díky tomu to nyní působí o něco lépe) a poslal ji v pdf. Včera nahrála na FB Biologického centra a zase to bylo nějaké kostičkované a překomprimované. Dnes jsem ji psal, že je to špatné a poslal jako obrázek, který - jak už mám vyzkoušené - FB nahraje v uspokojivé kvalitě. Zatím neodpověděla. Uvidíme, snad to skousne. Mou kritiku a usilovnost zvládá jen nepatrné procento lidí .