O houbách

Diskuse a galerie

+ Přidat nový příspěvek

Seřazení podle vláken | Seřadit podle času | Pouze vlákna | Doporučené

Zobrazit kategorie:

Kvíz pro pátečníky
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Nenačita, 20.03.2019 12:51, Kraken(m), (Houby)

Už od neděle se marně snažím přidat sem příspěvek. Nakonec se to podařilo, až když jsem dnes místo Google Chrom použil Internet Explorer. Přitom na jiných webech to funguje normálně.
V neděli jsem zkontroloval kačenky, už zase trochu povyrostly. Jen doufám, že přežijí ty ranní mrazíky...

Re: Nenačita, 20.03.2019 19:08, chorcheee(m), (Houby)

A je jich hodně?

Re: Re: Nenačita, 20.03.2019 19:35, Kraken(m), (Houby)

Vykukovalo jich mezi listím a větvičkami celkem dost...

Re: Re: Re: Nenačita, 20.03.2019 20:52, chorcheee(m), (Houby)

Tak to jsem zvědav na svou lokalitu na východě. Loni tam nebylo na začátku dubna nic, v 2017 jsem sklidil 9,5 kg. Nyní je sice celkem vlhko, ale ty teplotní výkyvy asi škodí.

Dovolím si na vás jednu otázku. Kdy nejpozději myslíte, že se zakládají nové plodnice? Nebo čím je to ovlivněno? Na přelomu února a března se pravidelně dají vyhrabat malé kačenky. Každý rok, když někdo třeba 28.2. dá první fotografie, se to aplauduje, ale je to běžná věc. V tuto dobu v 2018 jsem je i já našel na zmíněné lokalitě. A o měsíc později tam nebyla jediná! Když tedy napršelo letos v první polovině března, myslíte, že to může zapříčinit zakládání nových plodnic nebo to jen ovlivní přežití a jatečnou hmotnost už založených? Předem díky za názory.

Re: Re: Re: Re: Nenačita, 21.03.2019 21:57, Kraken(m), (Houby)

Nikdo nereaguje, tak se podělím o svou zkušenost. Nové kačenky samozřejmě ještě porostou. A jestli půda nevyschne, což snad nehrozí, porostou až do doby, kdy se zvýší teplota. Pak růst přestanou, podobně jako hlíva ústřičná, nebo ohnivce. Jen o něco déle. Vloni byla výjimečná situace kvůli extrémnímu suchu.

Re: Re: Re: Re: Nenačita, 21.03.2019 22:10, tomaj, (Houby)

Netroufám si říci kdy nejpozději kačenky tvoří plodnice. Určitě je ale tvorba plodnic i na jedné lokalitě rozvleklá podle expozice. Na jižní, jihozápadní sbírám začátkem dubna. na severní hledám když už nikde žádné nejsou a úspěšně, někdy i v prvé dekádě května.
Teplota a vlhkost jsou pro četnost sběru limitující. Nyní napršelo v celé republice. S teplotami je to horší. Plodnička, kterou jsem dával 28.02. se za 10 dnů nepohnula. Noční teploty slabě pod bodem mrazu, přes den do + pěti stupňů. Další předpověď není příliš optimistická (den + 20, noc až - 4). Ideální by byly stabilnější plusové teploty.

Re: Nenačita, 20.03.2019 12:51, Kraken(m), (Houby)

Vyfotil jsem i ohnivce, co rostou hned vedle i když prý už nejsou in.

Re: Re: Nenačita, 20.03.2019 13:52, Zdeno(m), (Houby)

To víš, osvěta, když našinec před třiceti lety nábožně opatroval několik ohnivců, byl za kinga. Před nějakými deseti lety jsem začal ohnivce fotit hodně a na nahoubách se jich sešlo dost. Ta houba mi vždy udělá radost a mohu jich tady vidět neomezeně. Někteří ovšem na více fotek téhož druhu nahlížejí kriticky. A to nás čeká už brzy masivní prezentace kačenek a smržů...Díky za každou publikovanou fotku, snaha vylepšovat produkci mnohé taky znejistěla a odradila. A proto: pište, foťte, diskutujte, svého diváka i spřízněnou duši tady najde každý...

Re: Re: Re: Nenačita, 20.03.2019 14:05, Kraken(m), (Houby)

Vidím to podobně Zdeno.

Re: Re: Re: Nenačita, 20.03.2019 14:11, houbomil-Klášterec, (Houby)

Tak k tomu se z radostí připojuji!

Re: Re: Re: Nenačita, 20.03.2019 14:51, vevanek, (Houby)

Tak "obyčejné houby" se tu probíraly už jednou. Pokud by se sem měly dávat je vzácné houby, tak přispívat může snad jen Yohaness. A časté předhazování nějakého "fotokroužku" také není pro některé to pravé ořechové. Tento web chápu jako web pro obyčejné houbaře a milovníky přírody s foťákem v "kapse".

Re: Re: Re: Re: Nenačita, 20.03.2019 18:58, petras, (Houby)

My z fotokroužku se nedáme.Člověk mohl porovnávat,zkoušet a doufám se i zlepšovat.Problém mám s počtem fotek,když něco roste.Zveřejním co se dá,uložím někam a pak se k nim většinou nevracím.I "obyčejné" houby jsou pokaždé jiné a v jiném prostředí a votom to je.

Re: Re: Nenačita, 20.03.2019 15:30, mipera, (Houby)

Pěkná fotka ohnivců.

Re: Re: Nenačita, 20.03.2019 16:52, Millda, (Houby)

Loni jsem našel svého prvního ohnivce. Letos ještě žádného, ale chodím po lese a hledám. Jestli ho najdu, tak ho zkusím vyfotit. I kdybych nenašel, nic se neděje. Možná se připlete do cesty úplně něco jiného co zaujme. Dnes to byla první penízovka smrková, která mně udělala radost. Hlavně, že to courání lesem člověka baví a vo tom to je.

Re: Re: Re: Nenačita, 20.03.2019 22:50, Dano, (Houby)

Mildo souhlas
..ale když najdeš, tak to baví ještě víc.

Re: Re: Nenačita, 20.03.2019 20:51, tomaj, (Houby)

Moc pěkná skupinka.

Re: Nenačita, 20.03.2019 12:51, Kraken(m), (Houby)

Na větvičkách olší rozkvétají kornice otrubičnaté.

Re: Nenačita, 20.03.2019 12:51, Kraken(m), (Houby)

Opět jedna rosolovka beze jména.

Re: Re: Nenačita, 20.03.2019 21:28, Tori(m), (Houby)

Některá z těch dvou, foliacea / frondosa, že?

Re: Re: Re: Nenačita, 20.03.2019 21:45, Kraken(m), (Houby)

Ano. A protože T. foliacea / rosolovka listová roste na jehličnanech, zbývá Tremella frondosa která nemá český název. Pouze rosolovka.

Re: Nenačita, 20.03.2019 12:51, Kraken(m), (Houby)

Tohle by měl být číšovec. Půjdu si ho ještě jednou vyfotit, snad se zatím trochu otevře...

Re: Nenačita, 20.03.2019 12:51, Kraken(m), (Houby)

Penízovek smrkových roste nepočítaně, najdou se i albíni. Na rozdíl od terček šiškových, ty jsem hledal marně.

Re: Re: Nenačita, 20.03.2019 14:30, MACEK, (Houby)

Zajímavé

Re: Nenačita, 20.03.2019 12:51, Kraken(m), (Houby)

Ani ušíčka černá se na osvědčených místech ještě neobjevila. Místo nich jsem našel další strmělky ojíněné.

Re: Re: Nenačita, 20.03.2019 13:28, houbomil-Klášterec, (Houby)

Máš to hezký!

Re: Nenačita, 20.03.2019 21:50, Kraken(m), (Houby)

Protože jsem sem už teď přes Google protlačil několik komentářů, zkusím i fotku z výpravy za bledulemi.

Přidám něco z dneška, 19.03.2019 20:16, vevanek, (Houby)

... protože moc druhů ještě není, tak musím dát taky dnešní ohnivce

Re: Přidám něco z dneška, 19.03.2019 20:16, vevanek, (Houby)

... ještě jednoho samotáře

Re: Přidám něco z dneška, 19.03.2019 20:16, vevanek, (Houby)

... kržatky asi zimní

Re: Re: Přidám něco z dneška, 19.03.2019 20:53, tomaj, (Houby)

Pěkné.

Re: Přidám něco z dneška, 19.03.2019 20:16, vevanek, (Houby)

... na oranžovku vřetenovýtrusou mám teď štěstí

Re: Přidám něco z dneška, 19.03.2019 20:16, vevanek, (Houby)

... číšovec (asi nahloučený) rostl společně s džbánovkou pórnatkovitou

Re: Re: Přidám něco z dneška, 19.03.2019 22:53, Dano, (Houby)

To se ti povedlo, moc pěkné!

Re: Re: Přidám něco z dneška, 19.03.2019 23:47, soucekp, (Houby)

To je opravdu luxusní! Moc se mi líbí

Re: Re: Re: Přidám něco z dneška, 20.03.2019 09:01, mipera, (Houby)

Také se mi moc líbí.

Re: Re: Přidám něco z dneška, 20.03.2019 12:54, Kraken(m), (Houby)

To je moc pěkné, ne jako ty moje...

Re: Přidám něco z dneška, 19.03.2019 20:16, vevanek, (Houby)

... a šiška obalená chvostoskoky.

Re: Re: Přidám něco z dneška, 20.03.2019 07:27, Millda, (Houby)

Re: Re: Přidám něco z dneška, 20.03.2019 11:13, houbomil-Klášterec, (Houby)

Hezká série

Z nedělní procházky v NPR Úhošť., 19.03.2019 18:08, houbomil-Klášterec, (Houby)

Houby skoro žádné,ale pochoďáček hezký!
Kržatky zimní.

Re: Z nedělní procházky v NPR Úhošť., 19.03.2019 18:08, houbomil-Klášterec, (Houby)

Pohlednější.

Re: Z nedělní procházky v NPR Úhošť., 19.03.2019 18:08, houbomil-Klášterec, (Houby)

Ušiska.

Re: Z nedělní procházky v NPR Úhošť., 19.03.2019 18:08, houbomil-Klášterec, (Houby)

Tuhle neurčím Snad to bylo na třešni,ale nejsem si jistý!

Re: Z nedělní procházky v NPR Úhošť., 19.03.2019 18:08, houbomil-Klášterec, (Houby)

A zvětšené.

Re: Re: Z nedělní procházky v NPR Úhošť., 19.03.2019 20:13, alesjirsa(m), (Houby)

Substrát je divný, ale vypadá to na rezavec lesknavý.

Re: Re: Re: Z nedělní procházky v NPR Úhošť., 19.03.2019 21:16, Tori(m), (Houby)

Další možnost je dub (taky má podobné žilky na kůře).

Re: Re: Re: Re: Z nedělní procházky v NPR Úhošť., 19.03.2019 21:34, alesjirsa(m), (Houby)

Mně se to zase pro změnu podle kůry jeví jako střemcha.

Re: Re: Re: Re: Re: Z nedělní procházky v NPR Úhošť., 19.03.2019 22:52, Tori(m), (Houby)

Tož mně to taky napadlo, akorát nevím, co na ní roste za choroše a kornici jsem na ní taky neviděla ještě. Kromě těch dvou jiný strom neznám s takovouhle kůrou (ale samozřejmě klidně jich může ještě být několik).

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Z nedělní procházky v NPR Úhošť., 19.03.2019 23:38, tomaj, (Houby)

Já tipuji kmen olše šedé, která poměrně dlouho podržuje hladkou kůru. Potom by i substrát pro rezavce lesknavého seděl.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Z nedělní procházky v NPR Úhošť., 20.03.2019 10:56, houbomil-Klášterec, (Houby)

Olše asi née!Mámtu ještě jednu fotku.

Re: Z nedělní procházky v NPR Úhošť., 19.03.2019 18:08, houbomil-Klášterec, (Houby)

Ohňovec rezavý-ale s ?.

Re: Re: Z nedělní procházky v NPR Úhošť., 19.03.2019 20:14, alesjirsa(m), (Houby)

Může být, pokud to mělo dostatečně malé póry.

Re: Z nedělní procházky v NPR Úhošť., 19.03.2019 18:08, houbomil-Klášterec, (Houby)

Snad šedopórka osmahlá.

Re: Re: Z nedělní procházky v NPR Úhošť., 19.03.2019 20:14, alesjirsa(m), (Houby)

Ta určitě ne. Nejspíš outkovka jednobarvá.

Re: Re: Re: Z nedělní procházky v NPR Úhošť., 20.03.2019 10:15, houbomil-Klášterec, (Houby)

Snad ano-díky!

Re: Z nedělní procházky v NPR Úhošť., 19.03.2019 18:08, houbomil-Klášterec, (Houby)

Krakenova urnička-slimáci si pochutnali.

Re: Z nedělní procházky v NPR Úhošť., 19.03.2019 18:08, houbomil-Klášterec, (Houby)

Kornice otrubičnatá.

Re: Re: Z nedělní procházky v NPR Úhošť., 19.03.2019 21:17, Tori(m), (Houby)

Jak velká byla ta skupinka kornic? Nebo jak silná větev? Vypadá zajímavě.

Re: Re: Re: Z nedělní procházky v NPR Úhošť., 20.03.2019 10:16, houbomil-Klášterec, (Houby)

Větev 8-10cm.

Re: Z nedělní procházky v NPR Úhošť., 19.03.2019 18:08, houbomil-Klášterec, (Houby)

A poslední-Hlinák červenající.Mějte se!

Re: Re: Z nedělní procházky v NPR Úhošť., 19.03.2019 18:34, MACEK, (Houby)

Koukám, že stále je co fotit

Re: Re: Z nedělní procházky v NPR Úhošť., 20.03.2019 12:59, Kraken(m), (Houby)

To ses teda prošel! To je škoda té urničky, zatracení slimejši! A co ohnivce zimní, ty taky tak dopadly?

Re: Re: Re: Z nedělní procházky v NPR Úhošť., 20.03.2019 13:26, houbomil-Klášterec, (Houby)

Kájo-ohnivce jsem vůbec nenašel!

Re: Re: Re: Re: Z nedělní procházky v NPR Úhošť., 20.03.2019 14:01, Kraken(m), (Houby)

Aha, možná jsi tedy fotil jinou urničku. Ty ohnivce byly na levé straně cesty max. 5 metrů před urničkou.

Re: Re: Re: Re: Re: Z nedělní procházky v NPR Úhošť., 20.03.2019 14:16, houbomil-Klášterec, (Houby)

Naproti urničce přes cestu,jak josou ohnivce ležela ptačí budka.Ale po ohnivcích ani památka-a že jsem to tam prošmejdil!Ale neva!

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Z nedělní procházky v NPR Úhošť., 20.03.2019 21:59, Kraken(m), (Houby)

Tak to byla ona. Tu budku tam dal Zdeněk jako značku. Kousek od budky byla ještě jedna urnička, té by sis určitě všiml taky. Měl jsem v plánu tam zajet a vyfotit si ohnivcovou kytičku, to už teď asi nemá cenu...

Tak jsem konečně také poprvé našla ohnivce! :-), 19.03.2019 06:18, Soňa.F., (Houby)

Nádherné houbičky...

Re: Tak jsem konečně také poprvé našla ohnivce! :-), 19.03.2019 06:18, Soňa.F., (Houby)

Re: Tak jsem konečně také poprvé našla ohnivce! :-), 19.03.2019 06:18, Soňa.F., (Houby)

Re: Tak jsem konečně také poprvé našla ohnivce! :-), 19.03.2019 06:18, Soňa.F., (Houby)

Re: Tak jsem konečně také poprvé našla ohnivce! :-), 19.03.2019 06:18, Soňa.F., (Houby)

Re: Re: Tak jsem konečně také poprvé našla ohnivce! :-), 19.03.2019 11:26, Zdeno(m), (Houby)

Přeji Ti je. Čím fotíš? Protože máš příspěvek ze samých hub, dej příště zařazení Houby.V záhlaví nového příspěvku jsou čtyři možnosti...

Re: Re: Re: Tak jsem konečně také poprvé našla ohnivce! :-), 19.03.2019 11:55, Soňa.F., (Houby)

Děkuji za upozornění, nevšimla jsem si, že je zde možnost zařazení- příště se polepším. Mám Nikon Coolpix L120.

Re: Re: Re: Re: Tak jsem konečně také poprvé našla ohnivce! :-), 19.03.2019 17:51, Zdeno(m), (Houby)

Používáš stativ? Co expoziční čas?

Re: Re: Re: Re: Re: Tak jsem konečně také poprvé našla ohnivce! :-), 20.03.2019 06:07, Soňa.F., (Houby)

Stativ nepoužívám a s časem bohužel nemůžu sloužit- fotím na makro, co nejblíže a opřu o zem nebo o ruku :-) Foťák už je starší typ (11 let) a nedokáže tak ostré fotky, jak bych si představovala. Budu kupovat nový, ale zůstanu o Coolpixu, jen vyšší řadu, jsem s ním jinak spokojená. Bohužel teď mi umřel počítač, takže koupě nového foťáku se opět odkládá...

Re: Re: Tak jsem konečně také poprvé našla ohnivce! :-), 19.03.2019 17:44, tomaj, (Houby)

Gratulace k prvonálezu.

ze soboty, 18.03.2019 20:37, Yohaness(m), (Houby)

Mušlovka plstnatá + dřepčík hajní, který se zrovna připletl. Jinak tedy Schizophyllum amplum + Phyllotreta nemorum, který se zrovna připletl.

Dnes jste určitě, 17.03.2019 19:20, vevanek, (Houby)

... nikdo nezůstal doma

ušíčko černé

Re: Dnes jste určitě, 17.03.2019 19:58, MACEK, (Houby)

Paráda na kterou nemám oči nebo u nás nerostou

Re: Re: Dnes jste určitě, 17.03.2019 20:11, vevanek, (Houby)

Máš pravdu, že se špatně hledají, ale jak uvidíš první, tak pak už to jde. Nejraději je hledám po dešti, protože se v nich leskne voda. Pokud tam máš smrkové lesy, tak hledej v mechu nebo i v jehličí na okraji cest, tam je nacházím nejčastěji.

Re: Dnes jste určitě, 17.03.2019 20:21, tomaj, (Houby)

Ušíčka pěkná.

Re: Dnes jste určitě, 17.03.2019 19:20, vevanek, (Houby)

... všechna rostla na kraji rozježděné cesty

Re: Dnes jste určitě, 17.03.2019 19:20, vevanek, (Houby)

... poprvé jsem našla oranžovku vřetenovýtrusou v jehličnanech

Re: Dnes jste určitě, 17.03.2019 19:20, vevanek, (Houby)

... dosud to bylo vždy v listnáčích

Re: Re: Dnes jste určitě, 17.03.2019 22:26, Dano, (Houby)

Já jí zase v listnáčích nikdy nenašel, jen pod smrky a to ještě ve vyšších výškách a prozatím tam je ještě sníh, tak nevím jestli vůbec budou.

Re: Dnes jste určitě, 17.03.2019 19:20, vevanek, (Houby)

... kalichovka zvonečková je ještě moc drobounká

Re: Dnes jste určitě, 17.03.2019 19:20, vevanek, (Houby)

... hledala jsem další terčky smrkové, ale dnes nic. Tak aspoň rez šiškovou.

Re: Re: Dnes jste určitě, 17.03.2019 19:54, MACEK, (Houby)

Zajímavé těch semínek

Re: Re: Re: Dnes jste určitě, 17.03.2019 20:02, petras, (Houby)

Semínka "zrezivěla"

Re: Re: Dnes jste určitě, 19.03.2019 17:47, houbomil-Klášterec, (Houby)

Hezký!

Převažuje drobotina, 16.03.2019 23:41, tomaj, (Houby)

Hodně prší, špatně se hledá i fotí. Ta voda je však příslibem pro nastávající sezónu.
Na drobných akátových větvičkách růst číšovce bělofialového (Lechnella alboviolascens).

Re: Převažuje drobotina, 16.03.2019 23:41, tomaj, (Houby)

Na bezové větvičce rostla tato skupinka hub. Při hledání a porovnávání makro znaků by se mohlo jednat o hlívičku (Hohenbuehelia sp.)

Re: Převažuje drobotina, 16.03.2019 23:41, tomaj, (Houby)

Na loňských samičích jehnědách vrby jívy aktuálně hojná miskovička vrbová (Cyathicula amenti)

Re: Převažuje drobotina, 16.03.2019 23:41, tomaj, (Houby)

Jsem jedním z posledních, který ještě nedal ohnivce. Tak si to neodpustím.
Ohnivec (Sarcoscypha sp.)

Re: Převažuje drobotina, 16.03.2019 23:41, tomaj, (Houby)

Na velikosti plodnic je vidět, že už na místě nálezu nějaký čas rostly. Několikrát jsem je při hledání o pár metrů minul.

Re: Převažuje drobotina, 16.03.2019 23:41, tomaj, (Houby)

Outkovka Trogova (Trametes trogii). Našel jsem ji v poslední době na třech různých místech.
Pokaždé na osice.
Přeji bohaté nálezy.

Hnojníky v březnu..., 14.03.2019 19:24, Zdeno(m), (Houby)

...obvykle nemíváme, zvláště ne v první polovině měsíce...

Re: Hnojníky v březnu..., 14.03.2019 19:24, Zdeno(m), (Houby)

...přesto letos jsou a vypadají svěže...

Re: Hnojníky v březnu..., 14.03.2019 19:24, Zdeno(m), (Houby)

Pokouším se je vyfotit se sněhem, ale vždy přijdu pozdě...

Re: Re: Hnojníky v březnu..., 14.03.2019 21:02, vevanek, (Houby)

To už vypadá jako houby U nás jen mraky penízovek smrkových.

Re: Hnojníky v březnu..., 14.03.2019 19:24, Zdeno(m), (Houby)

Za okny mám orchideje...

Re: Hnojníky v březnu..., 14.03.2019 19:24, Zdeno(m), (Houby)

...i sadbu rajčat s Ještědem...

Re: Hnojníky v březnu..., 14.03.2019 19:24, Zdeno(m), (Houby)

A venku čtu nějaké hieroglyfy na stromech...Mimochodem, nějak mi tady chybí Pavla s jejími kouzelnými a vtipnými příspěvky...

Re: Re: Hnojníky v březnu..., 14.03.2019 20:25, chorcheee(m), (Houby)

Jo, Pavla poslední dobou preferuje (tedy upřednostňuje, mluvme hezky česky! ) konkurenci, ale to asi víš .

Re: Re: Re: Hnojníky v březnu..., 14.03.2019 21:48, Zdeno(m), (Houby)

A Ty jistě ještě více, kardinální otázkou budiž proč...No a to vnímání spřátelených stránek jako konkurenci je také zajímavý fenomén. Ze Světového poháru se do IBU cupu nechodí jen tak...

Re: Re: Re: Re: Hnojníky v březnu..., 14.03.2019 22:10, chorcheee(m), (Houby)

Tak asi tam nechce nechat vlka samotného, ona má dobré srdce. Ale současně by mohla dávat sem, to je vlastně pravda . Asi ji tu někdo štve. Možná já .

Re: Re: Re: Re: Re: Hnojníky v březnu..., 14.03.2019 23:13, Dano, (Houby)

Re: Re: Re: Re: Re: Hnojníky v březnu..., 15.03.2019 08:17, Zdeno(m), (Houby)

Tvoje analytické schopnosti jsou obdivuhodné...

Re: Re: Re: Hnojníky v březnu..., 15.03.2019 00:45, Tori(m), (Houby)

A kterou? Já znam jenom houbareni a tam jsem ji asi nezahlídla.

Re: Re: Re: Re: Hnojníky v březnu..., 15.03.2019 06:23, MACEK, (Houby)

Někdy máme pocit, že to co děláme, to je ta svoboda, ale pomalu sklouzáváme k bezcenzurové anarchii......
Unést kritiku, většinou pravdivou je i pro mě někdy těžko stravitelné. A dost, odcházím fotit houby, to je podle mě smysl těchto stránek

Re: Re: Re: Re: Hnojníky v březnu..., 15.03.2019 08:15, Zdeno(m), (Houby)

Chorcheee měl na mysli nahouby.cz...

Re: Re: Re: Re: Re: Hnojníky v březnu..., 15.03.2019 12:24, MACEK, (Houby)

Já od samého začátku taky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hnojníky v březnu..., 15.03.2019 15:43, Zdeno(m), (Houby)

To byla informace pro Tori...

Pokračování fotek z úterý., 14.03.2019 17:43, houbomil-Klášterec, (Houby)

Na osice-neznám

Re: Pokračování fotek z úterý., 14.03.2019 19:07, chorcheee(m), (Houby)

Nejspíše kornatka osiková (Peniophora polygonia).

Re: Pokračování fotek z úterý., 14.03.2019 17:43, houbomil-Klášterec, (Houby)

Březovník obecný.

Re: Pokračování fotek z úterý., 14.03.2019 17:43, houbomil-Klášterec, (Houby)

Bolcovitka-ucho jidášovo.

Re: Pokračování fotek z úterý., 14.03.2019 17:43, houbomil-Klášterec, (Houby)

CHoroš poloplástvový.

Re: Pokračování fotek z úterý., 14.03.2019 17:43, houbomil-Klášterec, (Houby)

Pohárovka obecná.

Re: Pokračování fotek z úterý., 14.03.2019 17:43, houbomil-Klášterec, (Houby)

Černorosol uťatý.

Re: Pokračování fotek z úterý., 14.03.2019 17:43, houbomil-Klášterec, (Houby)

Penízovka smrková.

Re: Pokračování fotek z úterý., 14.03.2019 17:43, houbomil-Klášterec, (Houby)

A kornice borová.

Re: Pokračování fotek z úterý., 14.03.2019 17:43, houbomil-Klášterec, (Houby)

Tak se mějte!

Re: Re: Pokračování fotek z úterý., 14.03.2019 21:04, vevanek, (Houby)

Stále hledám. V okolí plno borovic a nic

Kalichovka, 14.03.2019 14:05, mipera, (Houby)

Kromě hojné penízovky smrkové se dá najít kalichovka zvonečková.
Našla jsem 6 pařezů s touto drobnou houbičkou.

Re: Kalichovka, 14.03.2019 17:14, houbomil-Klášterec, (Houby)

Letos jsem je ještě nespatřil-jsou hezké!

Re: Kalichovka, 14.03.2019 22:06, tomaj, (Houby)

Pěkná fotka.

Re: Re: Kalichovka, 14.03.2019 18:50, Millda, (Houby)

Pařízek jako z pohádky.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Zobrazovaný počet vláken: 10 20 30