Přihlásit se Seznam uživatelů
Seřazení podle vláken | Seřadit podle času | Pouze vlákna | Doporučené
Nadpis
O příroděHoubyO fotografováníKvízy
...opět písečný kopeček..., 11.05.2015 08:04, Honzík(m), (O přírodě)
...cestou do pískoviště jsem se stavěl v klíšťovišti navštívit májovkoviště(je jich tam hodně a v dobré kondici) a objevil po dlouhé době jiné choroše než plástvový.Bylo ještě brzo ráno,tož jsem musel použít baterku a doma zoonera...
Re: ...opět písečný kopeček..., 11.05.2015 08:04, Honzík(m), (O přírodě)
...ty divný houby se za čtyři dny trochu dost změnily...
...byla vidět noha od jedné z nich a nějaká plíseň a hlavně se mírně "rozblemcly"...
...tohle je detail ze středy.A je to opravdu březovej kořen...
Re: Re: ...opět písečný kopeček..., 11.05.2015 12:46, chorcheee(m), (O přírodě)
Normálně, já stále nevím... Ale poslal jsem fotografie MLZ s prosbou o určení či tip...
Re: Re: Re: ...opět písečný kopeček..., 11.05.2015 12:59, alesjirsa(m), (O přírodě)
Také by mě docela zajímalo, co je to zač. Je to velice zajímavá a pěkná houba.
Re: Re: Re: Re: ...opět písečný kopeček..., 11.05.2015 13:38, Hanýžka(m), (O přírodě)
Chtělo by to vidět připojení ke kmeni, jestli a jaký je třeň.
Re: Re: Re: Re: Re: ...opět písečný kopeček..., 11.05.2015 16:09, Honzík(m), (O přírodě)
...třeň šel takhle mírně šikmo dolu,tohle je asi 6cm dlouhé(větší zvětšení už dát nemůžu,oko pláče...).Nechtěl jsem to rozhrabávat,je to tam možná něčí revír a nerad bych aby se říkalo že jsem barbar.Navíc jsem tam vlez i když se tam nesmí atd...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...opět písečný kopeček..., 11.05.2015 21:15, chorcheee(m), (O přírodě)
Já nevím, mi přijde, že to co vypadá jako třeň je pařez. Ale můžu špatně vidět. Věděl bys, Honzíku, na jakém dřevě rostlo?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...opět písečný kopeček..., 11.05.2015 21:18, basset(m), (O přírodě)
.. u obrázku nahoře i níže je uvedeno na bříze