O houbách

Diskuse a galerie

 

Seřazení podle vláken | Seřadit podle času | Pouze vlákna | Doporučené

Změna zařazení vlákna

Nadpis





Kvíz pro pátečníky

doplněk Včeldy, 07.05.2018 21:01, Yohaness(m), (Houby)

Ano, Včelda to poměrně přesně vystihl. Tak jen na doplnění z našeho výletu, fotky podobné, ale trochu jiné... tato řasnatka by mohla být Peziza varia.

Re: doplněk Včeldy, 07.05.2018 21:01, Yohaness(m), (Houby)

Smrž nevím, snad něco z okruhu s.vysokého.

Re: Re: doplněk Včeldy, 07.05.2018 21:54, alesjirsa(m), (Houby)

Nejsem odborník na smrže, ale okruh M. elata by měl mít myslím tmavý klobouk. Toto se asi více podobá Morchella esculenta agg., ale mýlit se mohu.

Re: Re: Re: doplněk Včeldy, 07.05.2018 22:06, Yohaness(m), (Houby)

Ano, řekl bych, že se mýlíš. M. esculenta ani vulgaris to není. Plodnice jsou již staré, ale pořád lehce do zelena, navíc jsou i takto v pokročilém věku pořád protáhlé, to u ostatních zmiňovaných druhů nehrozí... pro příklad staré esculenty z loňska.

Re: Re: Re: Re: doplněk Včeldy, 08.05.2018 00:00, Herčus, (Houby)